Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing.
autosanderis.lt automobilių naujienos,Lexus „Lexus“ pirmauja „Twitter“ tinkle dėl sąveikos ir inovacijų

„Lexus“ pirmauja „Twitter“ tinkle dėl sąveikos ir inovacijų

https://autoplovykla.lt/

Vokiečių automobilių gamintojai, tokie kaip BMW ir Audi, nesidrovi girti savimi, kai kalbama apie Facebook gerbėjus. BMW jau ilgą laiką pirmauja ir šiuo metu turi beveik septynis milijonus gerbėjų „socialiniame tinkle“. Tačiau Facebook nėra vienintelis socialinis tinklas; vis daugiau vartotojų pritraukia Twitter. Čia lyderiauja ne vokiečiai, nors Audi turi stiprią poziciją su 174,000 sekėjų. Nepriklauso šiai kategorijai ir įprasti automobilių gamintojai, tokie kaip Chevrolet, Toyota ir Ford, kurie turi atitinkamai 46,000; 69,000 ir 95,000 sekėjų.

Prabangos ženklas Lexus yra labiausiai aktyvus „140 simbolių ar mažiau“ formate su daugiau nei 288,000 sekėjų. Norėdami išsiaiškinti, kodėl taip yra, „autoplovykla.lt“ pakalbėjo su Lexus prestižinės komunikacijos vadove, Nancy Hubbell. „Lexus yra pasiryžęs bendrauti su mūsų gerbėjais,“ sako ji. „Mes reguliariai siunčiame žinutes, atsakome į klausimus ir rengiame trivia konkursus bei gyvą žinučių siuntimą iš specialių renginių.“ Ekspertai teigia, kad socialinėje žiniasklaidoje sėkmės raktas yra sąveika. Vienpusis informacijos srautas nedaug padės jūsų prekės ženklui.

Turbūt svarbiausias dalykas, kuris vyksta per Twitter, yra tai, kad mes išsprendžiame bet kokius klientų klausimus, kurie gali kilti, aiškina Hubbell, kuri priduria, kad Lexus turi specialią klientų aptarnavimo darbuotojų komandą, kuri yra atsakinga už problemų paiešką ir jų sprendimą. „Lexus tiki viršijant klientų lūkesčius ir, norėdami tai padaryti, turime būti ten, kur jie yra,“ tęsia Hubbell, „dabar labiau nei bet kada, tai yra socialinės žiniasklaidos svetainėse“.

Lengvai originaliausia Lexus socialinės žiniasklaidos veikla yra susijusi su labiau tiesioginiu socialinės sąveikos programu, kur Lexus organizuoja vakarienės vakarėlį kliento namuose. „Lexus’ Kovenantas sako, kad mes elgsimės su kiekvienu klientu kaip su svečiu mūsų namuose,“ sako Hubbell. „Šiomis vakarienėmis mes elgiamės su klientais kaip su svečiais JŲ namuose.“ Lexus atveda „aukščiausios klasės šefą“ ir visus vakarėlio reikalavimus, o kliento prašoma tik pasirūpinti svečių kvietimais. Lexus generalinis direktorius Mark Templin veikia kaip namų šeimininkas, o Hubbell atvyksta, gyvai siunčia žinutes apie vakarą – diskusijos dažnai sukasi apie Lexus produktus ar automobilius apskritai.

Hubbell pradeda vakarienės internetinę dalį su „Bon Appetweet“ žinute, „tuomet aš perduodu pokalbį prie vakarienės stalo ir atsakau į žmones, kurie atsiliepia, todėl sukuriame internetinį pokalbį.“ Norėdami dalyvauti ar tiesiog klausytis vakarienės vakarėlio, sekite @Lexus. Be to, būkite tikri, kad visos naujausios automobilių pramonės naujienos ir naujausios apžvalgos yra per @autoplovykla.lt.

Jei norite pasinaudoti „automobilio plovimas akcija“, apsilankykite čia.

https://auto-rent.lt
https://automobiliulemputes.lt

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Post

„Nissan“ įrodo, kad visuomenė vis dar nepakankamai informuota apie elektromobilius.„Nissan“ įrodo, kad visuomenė vis dar nepakankamai informuota apie elektromobilius.

https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-vilnius/ Elektriniai automobiliai jau beveik dvejus metus yra rinkoje, tačiau atrodo, kad visuomenė dar nėra iki galo susipažinusi su šių technologijų veikimu. Siekdama išspręsti šią problemą, Nissan ir Renault partnerystė

Dyzelinių automobilių pardavimai pirmąjį 2012 m. pusmetį išaugo 27 proc.Dyzelinių automobilių pardavimai pirmąjį 2012 m. pusmetį išaugo 27 proc.

https://autoplovykla.lt/en/carwashes/vilnius/ Šis straipsnis aptaria skirtingas ekologiškų transporto priemonių galimybes, tokias kaip švarūs dyzeliniai ir hibridiniai automobiliai, kurie padeda sumažinti degalų sąnaudas. Abi kategorijos pastebimai auga JAV rinkoje. Pirmąjį 2012 metų