Kia Reklamos Skandalas: Techninė Apžvalga
Įdomu, kaip reklama gali sukelti tarptautinį skandalą? Kia automobiliai, kurie yra žinomi dėl savo šeimos draugiškumo, atsidūrė dėmesio centre dėl ginčytinų reklamų, sukurtų Brazilijoje. Šios reklamos, kurios turėjo pabrėžti Kia dviejų zonų klimato kontrolės sistemą, sukėlė nemažai diskusijų dėl savo dviejų dalių formato: viena dalis vaizduoja saugią, nekaltą pasaką, o kita – kur kas karštesnę versiją, kuri galėtų būti lyginama su žurnalo „Oui“ užpakaliniais puslapiais.
Kia Motors America (KMA) išleido spaudos pranešimą, kuriame aiškiai pabrėžė, kad neturi nieko bendra su šiuo reklaminiu turiniu. „Kia Motors America sužinojo apie įžeidžiantį reklaminį turinį, kurį sukūrė reklamos agentūra Brazilijoje, su kuria KMA neturi jokių verslo santykių ir niekada nedirbo“, – rašoma pranešime. „Ši reklama nebuvo sukurta JAV Kia Motors America ar bet kurio jos rinkodaros partnerio ir neatspindi KMA ar Kia Motors Corporation nuomonių ar vertybių. Reklama yra neabejotinai netinkama, ir Kia Motors vardu atsiprašome tų, kuriuos ji įžeidė.“
Šis atvejis atskleidžia, kaip svarbu automobilių gamintojams atidžiai stebėti, kokias žinutes perduoda jų reklamos. Kia, kaip šeimos automobilių gamintojas, nori išlaikyti savo įvaizdį ir atsiriboti nuo visko, kas galėtų pakenkti jų reputacijai. Šiuo atveju, reklamos neatitinka Kia vertybių, kurios yra orientuotos į šeimą ir saugumą.
Įdomu, kaip reklamos gali paveikti prekės ženklo suvokimą. Kia atveju, šis incidentas parodo, kaip netinkamai parinktas reklaminis turinys gali sukelti neigiamą reakciją ir reikalauti viešo atsiprašymo. Tai taip pat pabrėžia, kaip svarbu, kad reklamos atitiktų prekės ženklo vertybes ir komunikacijos strategiją.
Šis skandalas taip pat atskleidžia, kaip globalizacija veikia reklamos industriją. Kia, kaip tarptautinė kompanija, turi atsižvelgti į skirtingų šalių kultūrinius skirtumus ir užtikrinti, kad jų reklamos būtų tinkamos visose rinkose. Šiuo atveju, reklama, sukurta Brazilijoje, sukėlė problemų ne tik vietinėje rinkoje, bet ir tarptautiniu mastu.
Reklamos kūrėjai privalo būti atsargūs, kad jų kūriniai nepažeistų etikos normų ir neįžeistų auditorijos. Kia atveju, šis incidentas parodo, kaip svarbu yra turėti aiškias komunikacijos gaires ir užtikrinti, kad visi reklaminiai turiniai būtų suderinti su prekės ženklo vertybėmis.
Galime tikėtis, kad tokie incidentai paskatins automobilių gamintojus dar labiau susitelkti į savo prekės ženklo vertybių stiprinimą ir užtikrinti, kad jų reklamos atitiktų jų įvaizdį. Kia, kaip šeimos automobilių gamintojas, tikrai sieks išlaikyti savo poziciją rinkoje ir užtikrinti, kad jų reklamos būtų saugios ir tinkamos visai auditorijai.
Daugiau informacijos apie Kia automobilius ir jų funkcijas galite rasti čia.
https://autoplovykla.lt/ru/avtomoyki/didzioji-riese/
https://automondis.lt/mercedes-benz-sls-amg-kaina-nuo-183-000-usd/
https://alkestaauto.lt/mazda-gali-pradeti-gaminti-auksciausios-klases-mini-automobili/