Chevrolet Camaro: Stiliaus ir Galios Harmonija
2009 metais Chevrolet atgaivino Camaro pavadinimą, pristatydama automobilį, kuris sujungia retro stiliaus elementus su futuristiniu dizainu. Šis penktos kartos raumenų automobilis greitai tapo pardavimų sėkme, o jo buvimas kelyje nepalieka abejingų.
Per trumpą savo gyvavimo laikotarpį, Chevrolet Camaro buvo aprūpintas penkiais skirtingais varikliais, o šeštasis jau pakeliui. Baziniai Camaro modeliai buvo varomi GM LTT 3,6 litro V6 varikliu, kuris 2010 metais pasiekė 304 AG, tačiau 2011 metais buvo pervertintas iki 314 AG, nors mechaninių pakeitimų nebuvo atlikta. 2012 ir 2013 metais šis variklis buvo atnaujintas ir pakeistas LFX 3,6 litro V6 varikliu, kuris generuoja 323 AG. Visi SS modeliai yra aprūpinti V8 varikliu: 400 AG L99 vienetas automatiniuose Camaro ir 426 AG LS3 V8 rankinio pavarų dėžės modeliuose. ZL1 Camaro gauna 6,2 litro LSA superkompresorinį V8, kuris pasiekia 580 AG.
Apdailos ir Paketų Įvairovė
2010 metais Camaro kupė buvo galima įsigyti LS, 1LT, 2LT, 1SS ir 2SS apdailos lygiais. 2011 metais buvo pristatytas kabrioleto modelis, prieinamas 1LT, 2LT, 1SS ir 2SS apdailos lygiais. 2012 metais buvo pristatytas aukštesnio našumo ZL1 modelis ir 45-erių metų jubiliejinis specialus leidimas. 2013 metais buvo pridėtas trasos orientuotas 1LE paketas.
Top 3 Pirkimo Priežastys
- Našumas: Nenuostabu, kad galingas sportinis automobilis yra mėgstamas dėl savo našumo. V8 variklio 400+ AG gali būti tikrai įtraukianti.
- Stilius: Camaro visada buvo apie stilių, ir naujasis modelis nenuvilia. Savininkai dievina, kad šis šiuolaikinis raumenų automobilis atrodo nieko nepanašus į kitus kelyje.
- Vertė už Pinigus: Sunku pranokti Camaro stilių ir našumą už palyginti žemą kainą. Naudoti automobiliai tampa tik dar labiau prieinami.
Top 3 Probleminės Sritys
- Variklio Sutrūkčiojimas ir/arba Užgesimas: NHTSA buvo pateikta keletas skundų apie Camaro užgesimą ir sutrūkčiojimą mažais greičiais. Tačiau savininkų forumuose internete atrodo nėra daug skundų dėl šios problemos.
- Dažai: Šioje puikioje gijoje išvardytos visos problemos ir kvailystės, kurias dabartiniai savininkai turi su penktos kartos Camaro. Viena problema, kuri nuolat pasikartoja, yra dažų kokybė. Daugelis mano, kad jie ir skaidrus lakas yra pernelyg pažeidžiami.
- Ištempta Laiko Grandinė: Tai problema, kuri paveikė 3,6 litro V6 variklį daugelyje GM taikomųjų programų, įskaitant keletą Camaro modelių. Nors ši problema yra daug retesnė šiame automobilyje, ji visgi pasitaiko.
Prieš Perkant
Kaip visada, įsitikinkite, kad visi atšaukimai buvo atlikti. Camaro yra palyginti mažai atšaukimų, tik vienas atšaukimas 2010, 2012 ir 2013 modeliams. Kadangi tai yra našumo automobiliai, patikrinkite, ar automobilis buvo modifikuotas bet kuriuo metu per savo gyvenimą ir/arba praleido laiką lenktynių trasoje. Abu šie aspektai gali būti potencialūs naujų savininkų raudoni signalai. Galiausiai, patikrinkite automobilio aptarnavimo įrašus, kad įsitikintumėte, jog buvo atlikta priežiūra, ypač su 3,6 litro V6 varikliu.
Geriausias Pirkimas už Jūsų Pinigus
Camaro yra našumo automobilis, todėl švelniai naudotas 2010 ar 2011 metų V8 SS modelis yra tas, kurį verta griebti. Camaro buvo nepaprastai patikimas ir nuo 2010 metų nepasikeitė. Skirtingai nuo daugelio pirmųjų metų automobilių, 2010 modeliai atrodo neturi pradinės problemų. Jei jūsų biudžetas yra šiek tiek didesnis, 2012 Camaro ZL1 yra savo lygio automobilis.
Nuorodos ir Papildoma Informacija
Daugiau informacijos galite rasti mūsų Camaro forume.
https://autoplovykla.lt/en/engine-washing-vilnius/
https://snautomatika.lt/https-autoplovykla-lt-automobilio-salono-valymas-greitkeliu-greicio-ribojimai-javlietuvos-vairuotojams-gali-buti-idomu-suzinoti-apie-greitkeliu-greicio-ribojimus-jav-ypac-kai-kalbama-apie-valstijas/
https://mazasiskeliautojas.lt/milestar-patagonia-x-t-ir-m-t-02-padangu-apzvalga-amerikietiskos-alternatyvos/