Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing.
autosanderis.lt Jaguar „Jaguar XKR“ kabrioleto apžvalga: automobilių apžvalgos

„Jaguar XKR“ kabrioleto apžvalga: automobilių apžvalgos

Automobilių pasaulio stebuklai: Jaguar XK-R

Įdomu, kaip vienas automobilis gali pritraukti dėmesį ir sukelti tiek daug emocijų? Leiskite jums pristatyti Jaguar XK-R – automobilį, kuris sujungia eleganciją ir galią į vieną įspūdingą paketą. Šis automobilis, kurio variklis yra 5.0 litrų V8 su turbokompresoriumi, sugeba išvystyti 510 arklio galių ir 625 Nm sukimo momentą. Tai ne tik skamba kaip lenktynių automobilis, bet ir atrodo taip pat įspūdingai.

Techniniai duomenys rodo, kad šis automobilis gali pasiekti 0-100 km/h per vos 4.6 sekundės. Tai įspūdingas pasiekimas, ypač turint omenyje, kad šis automobilis yra daugiau nei tik greitosios lenktynės. Jo kaina prasideda nuo 104,395 JAV dolerių, o testuojamas modelis kainuoja 108,350 dolerių. Tai tikrai nėra kasdienis pirkinys, tačiau verta paminėti, kad šis automobilis turi daugiau nei tik greitį.

Jaguar XK-R buvo pristatytas 2006 metais, o jo dizainas nebuvo drastiškai keičiamas nuo ankstesnės kartos, kuri datuojama 1997 metais. Kai kurie stilistiniai elementai ir bendros automobilio proporcijos primena net 1975 metų XJS modelį. Tai gali būti vadinama tiek tingiu dizainu, tiek laiko patikrinta išvaizda, tačiau šis automobilis turi atpažįstamą formą su rimta išvaizda.

2014 metų Jaguar XK-R turi įprastus išorinius patobulinimus, tokius kaip keturi išmetimo vamzdžiai, unikalios variklio dangčio ventiliacijos, juodos viršutinės ir apatinės grotelės, ir, žinoma, daugybę „R“ ženkliukų. Mūsų testuojamas modelis taip pat turi pasirenkamą „Black Pack“ paketą, kuris juodina likusias blizgančias dalis, tokias kaip 20 colių ratlankiai, grotelių apvadai, oro įleidimo angos, sparnų ventiliacijos ir bagažinės dangčio apdaila. Taip pat į šį paketą įeina priekinis splitteris ir didesnis galinis spoileris.

Šis automobilis nėra tik sportinis. Jis yra tarsi džentelmeno kruizeris, kuris gali parodyti savo galią, kai to reikia. Visos sportinės funkcijos išjungtos, automobilis tampa tylus ir ramus kabrioletas. Nepaisant to, kad turi audinio stogą, o ne metalinį, kabrioleto stogas efektyviai slopina išorinį triukšmą. Tačiau, kai tempas padidėja, XK-R vėl atgyja, pasiruošęs laikytis kelio dėka didelių lipnių padangų – 255/35ZR20 priekyje ir 285/30ZR20 gale.

Interjero srityje XK-R šiek tiek atsilieka nuo modernumo. Vairas atrodo kaip likęs nuo Ford valdymo laikų, o informacinė sistema turi senovinius grafikus, kurie galėjo būti sukurti ant IBM Aptiva. Nors medžiagos yra aukštos kokybės, kiti jungikliai desperatiškai reikalingi atnaujinimų.

Ar norėtumėte sužinoti daugiau apie automobilių salonų valymą? Apsilankykite čia ir sužinokite, kaip išlaikyti savo automobilio saloną švarų ir tvarkingą.

https://autoplovykla.lt/plovyklos/didzioji-riese/
https://snautomatika.lt/toyota-sienna-avalon-ir-lexus-rx-pripazinti-iihs-saugumo-geriausiu-ivertinimu/
https://autoelektrikas24.lt/parduodamas-toyota-fj-cruiser/

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Post