Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing.
autosanderis.lt Ford „Ford“ plečia reklamos kampaniją „Facebook“ tinkle

„Ford“ plečia reklamos kampaniją „Facebook“ tinkle

Žvilgsnis į 2013 Ford F-Series Super Duty Platinum

2013 metų Ford F-Series Super Duty Platinum yra tikras technikos šedevras, kuris pritraukia dėmesį savo unikaliu dizainu. Pradėkime nuo priekinės dalies, kurioje dominuoja grotelės su satino chromo apvadu, o viduje esantys perforuoti tinkleliai suteikia automobiliui išskirtinį charakterį. Šios grotelės yra papildytos monochrominiu bamperiu ir chromuotais vilkimo kabliais, kurie ne tik atrodo estetiškai, bet ir atlieka svarbią funkciją.

Išorės dizainas yra tik viena iš daugelio šio automobilio savybių. Interjere taip pat netrūksta prabangos ir funkcionalumo. Ford F-Series Super Duty Platinum siūlo patogias sėdynes ir modernią prietaisų skydelį, kuriame gausu technologinių naujovių. Šios technologijos suteikia vairuotojui galimybę valdyti automobilį dar efektyviau ir saugiau, o keleiviams – mėgautis kelione komfortiškai.

Įdomu tai, kad Ford nusprendė aktyviai reklamuoti savo prekes socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip Facebook. Nepaisant to, kad General Motors teigia, jog Facebook reklama yra neefektyvi, Ford planuoja per ateinančius du mėnesius aktyviai reklamuoti savo prekes šioje platformoje. Tai bus marškinėliai, modeliai ir kiti aksesuarai su Ford logotipu, kurie bus orientuoti į tuos vartotojus, kurie jau anksčiau lankėsi Ford puslapiuose ar yra dažni automobilių tematikos puslapių lankytojai.

Praėjusiais metais Ford iš savo prekių uždirbo 1,5 milijardo dolerių pajamų, todėl sprendimas reklamuoti atrodo logiškas. Reklamos bus pradėtos rodyti birželio 10 dieną, tikintis, kad tai padės padidinti pardavimus artėjant Tėvo dienai, kuri bus švenčiama birželio 17 dieną.

Be to, Ford sulaukė naujų licencijų prašymų dėl savo gaminių, tarp kurių yra Mustang vyrų kvepalai, žaislinio 1948 metų Ford sunkvežimio lovoje sudėliota gėlių puokštė ir 34 dolerių vertės marškinėliai, parduodami Saks Fifth Avenue parduotuvėse. Tai rodo, kad Ford ne tik siekia pritraukti naujų klientų, bet ir kuria unikalius produktus, kurie gali patenkinti įvairius vartotojų poreikius.

Jeigu jums įdomu, kaip išlaikyti savo automobilio variklį puikios būklės, rekomenduojame apsilankyti čia ir sužinoti daugiau apie variklio plovimą Kaune. Tai gali padėti užtikrinti, kad jūsų automobilis veiktų sklandžiai ir tarnautų ilgai.

Apibendrinant, 2013 metų Ford F-Series Super Duty Platinum yra ne tik estetiškai patrauklus, bet ir technologiškai pažengęs automobilis, kuris neabejotinai paliks įspūdį tiek vairuotojams, tiek keleiviams. Ford reklamos strategija socialiniuose tinkluose taip pat rodo, kad kompanija siekia būti žingsniu priekyje ir aktyviai prisitaiko prie besikeičiančių rinkos sąlygų. Tai yra tik dar vienas pavyzdys, kaip Ford nuolat stengiasi inovuoti ir patenkinti savo klientų poreikius.

https://autoplovykla.lt/zibintu-poliravimas/
https://autorentvilnius.lt/pazvelkite-i-toyota-keista-patenta-teleskopinei-automobilio-uodegai/
https://mazasiskeliautojas.lt/klauskite-autoguide-nr-23-mercedes-benz-cla-ir-audi-a3-sedano-bei-acura-ilx-palyginimas/

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Post

Naujasis „Ford F-600 Super Duty“ – vidutinio dydžio sunkvežimių auksaplaukėNaujasis „Ford F-600 Super Duty“ – vidutinio dydžio sunkvežimių auksaplaukė

https://autoplovykla.lt/ Ford F-600 Modelis: Nauja Vidutinės Klasės Galia Ford, siekdama dar labiau praplėsti savo pasiūlymus automobilių parkų klientams, pristato naująjį F-600 modelį. Šis vidutinės klasės pavadinimas užpildo tarpą tarp F-550

„Fisker“ užsimena apie būsimą įperkamą elektromobilį, kuris bus gaminamas Lordstaune„Fisker“ užsimena apie būsimą įperkamą elektromobilį, kuris bus gaminamas Lordstaune

Fisker Pear: Naujas Elektrinis Automobilis Už Prieinamą Kainą Įdomu, kaip automobilių pramonė nuolat evoliucionuoja ir keičiasi, o naujos inovacijos ir projektai visada pritraukia dėmesį. Vienas iš tokių projektų – Fisker