Kia Rondo: Šeimos orientuotas miesto automobilis
Ar kada nors susimąstėte, kokia transporto priemonė galėtų būti automobilis, universalas, sportinis visureigis ir minivenas viename? Kia Rondo yra būtent toks automobilis. Pietų Korėjos automobilių gamintojas šį modelį apibūdina kaip „šeimos orientuotą miesto naudingumo automobilį“.
Vienas pagrindinių Kia Rondo privalumų – talpa iki septynių keleivių (EX modeliuose) ir daugybė krovinių gabenimo konfigūracijų. Be to, šis modelis siūlo daugybę standartinės įrangos, įskaitant plieninį kėbulą, keturių ratų ABS diskinius stabdžius, elektroninę stabilumo ir traukos kontrolę, visiškai automatinę klimato kontrolę, šešių padėčių reguliuojamą vairuotojo sėdynę, elektrines duris, užraktus, langus ir veidrodžius, taip pat šešias oro pagalves. Visa tai sudaro patrauklią „Rondoism“ koncepciją, kuri pritraukia naujus vartotojus.
Techniniai duomenys
2008 metų modeliuose galima rinktis iš dviejų variklių: 2.4L keturių cilindrų variklis, kuris generuoja 162 AG per keturių pavarų automatinę transmisiją su rankiniu Steptronic režimu, arba 2.7L V6 variklis, kuris generuoja 182 AG per penkių pavarų automatinę Steptronic transmisiją. Pastarasis variklis leidžia saugiai lenkti dviejų juostų keliuose ir pasižymi sklandžiu bei tyliu veikimu.
Degalų sąnaudos ir vairavimo dinamika
EPA vertinimai rodo, kad tiek keturių, tiek šešių cilindrų 2008 metų modeliai sunaudoja 18.5/26 mpg. Testavimo metu mano bandytas modelis pasiekė 19.3 mpg vidutinę degalų sąnaudą 160 mylių trukmės maršrute. Automobilio važiuoklė, turinti visiškai nepriklausomą pakabą ir 17 colių lydinio ratlankius, leidžia efektyviai įveikti posūkius ir sumažina kėbulo svyravimus.
Interjero dizainas
Viduje visi svarbiausi valdikliai yra lengvai pasiekiami ir logiškai išdėstyti. Vairas turi kruizo kontrolės ir garso valdymo mygtukus. Nors interjere dominuoja plastikinės panelės, jų surinkimas yra aukštos kokybės, o triukšmo izoliacija yra puiki. Sėdynės, nors ir aptrauktos oda, yra šiek tiek per plačios ir neturi pakankamai šoninio palaikymo.
Krovinių talpa
Antra sėdynių eilė siūlo pakankamai vietos kojoms ir sulankstoma lygiomis dalimis, sukuriant didelę krovinių erdvę. Trečia eilė yra šiek tiek ankšta, bet taip pat sulankstoma, sukuria milžinišką krovinių skyrių, kurio bendra talpa yra 74 kubinių pėdų. Palyginimui, Mazda5 turi tik 30 kubinių pėdų krovinių erdvės.
Privalumai ir trūkumai
- Gerai suprojektuotas interjeras
- Prabangus, kai visiškai įrengtas
- Vertingas pasirinkimas
- Trūkumai: keturių cilindrų variklis su keturių pavarų automatine transmisija
- Subtilus išorės dizainas
- Sėdynės neturi tinkamo palaikymo
Kia Rondo, nepaisant apdailos lygio, yra puikus pasirinkimas aktyvioms, jaunoms šeimoms. Nors išorės dizainas yra šiek tiek konservatyvus, bendras paketas yra labai viliojantis. Automobilio kokybė ir funkcionalumas, ypač interjero erdvė, yra įspūdingi. Kia, viena sparčiausiai augančių automobilių gamintojų pasaulyje, pastaraisiais metais labai patobulėjo ir siūlo puikią kokybę bei gerai subalansuotus automobilius. Visi Kia modeliai yra su puikiu garantiniu aptarnavimu, ir verta paminėti, kad Kia gavo aukščiausius įvertinimus J.D. Power Initial Quality Study ir Strategic Vision Total Quality Index Survey.
Norėdami sužinoti daugiau apie Kia Rondo ir jo savybes, apsilankykite čia.
https://autoplovykla.lt/en/carwashes/vilnius/
https://luxauto.lt/lexus-ct-200h-gaus-f-sport-paketa/
https://autounija.lt/nissan-seserius-metus-kas-sesias-savaites-pristatys-po-viena-nauja-modeli/