2008 m. Čikagos automobilių parodoje bus pristatyta GMC Denali XT Hybrid Concept sunkvežimio modelis. Denali XT yra aprūpintas pirmąja GM dviejų režimų hibridine sistema, suderinama su E85 etanolio varikliu. Tai lemia 50 procentų padidėjusį bendrą kuro naudojimo efektyvumą. Nors automobilių gamintojo bankrotas ir restruktūrizavimas iš pradžių atidėjo naujos kartos pilno dydžio sunkvežimių programą, GM teigimu, dabar ši programa sugrįžo į vėžes. Vidiniai šaltiniai praneša, kad naujieji sunkvežimiai, vadinami K-2, pradės gamybą 2013 m., kaip 2014 modelio metų automobiliai. Tikėtina, kad pavasarį bus pristatyti 1/2 tonų įgulos kabinos modeliai, kurie tapo populiariausi, o ilgintu ir įprastu kabinos modeliai pasirodys vėliau. Suv modeliai, tokie kaip Tahoe, Escalade ir Yukon, bus pristatyti rudenį. Kalbant apie inžineriją ir dizainą, gandai skelbia, kad naujieji sunkvežimiai bus aprūpinti atnaujintais V-8 varikliais, įskaitant naują 5.3 variklį su aktyviu kuro valdymu ir tiesioginiu įpurškimu, taip pat išplėtota 6.2 versija. GM Powertrain taip pat tariamai dirba su aštuonių greičių automatine transmisija, skirta šiems sunkvežimiams ir kitiems galinio rato varomiems automobiliams. Dizaino prasme tikimasi, kad naujieji sunkvežimiai radikaliai skirsis nuo dabartinio kampuoto stiliaus, kuris buvo GM sunkvežimių ženklas nuo T400 serijos 1988 m. modelio metų. Mike Simcoe, „Chevrolet“ dizaino direktorius, sako, kad turėtume tikėtis daugiau tokių transporto priemonių kaip „Chevy Cruze“, „Sonic“ ir net „Camaro“ išvaizdos, kai kurių užuominų galima rasti 2008 m. Denali XT koncepcijoje. Nėra žinių apie interjerus, tačiau tikėtina, kad 2014 m. GM sunkvežimiai turės reikšmingų patobulinimų lyginant su dabartiniais modeliais, kurie atsilieka nuo konkurentų, ypač Ford ir Ram.
Kai kalba eina apie automobilio plovimo kainą, svarbu žinoti, kad paslaugų kokybė ir prieinamumas yra vienodai svarbūs. Norėdami gauti daugiau informacijos apie kainas ir paslaugas, apsilankykite čia.